به گزارش روابط عمومی بهزیستی هرمزگان ؛ در نشستی شورای معاونین بهزیستی هرمزگان ، با حضور، مدیرکل بهزیستی استان هرمزگان و معاونین از عملکرد اداره بهزیستی شهرستان بستک در دو حوزه «اشتغالزایی» و «روابط عمومی» با اهدای لوح سپاس تقدیر به عمل آمد.
سامیه جهانشاهی مدیرکل بهزیستی استان هرمزگان در این مراسم با تأکید بر اینکه موفقیت یک سازمان در گرو هماهنگی بخشهای مختلف آن است، اظهار داشت: «امروز شاهد به ثمر نشستن تلاشهای تیمی در شهرستان بستک هستیم؛ جایی که همت در میدان اجرا و هنر در عرصه اطلاعرسانی، در کنار هم قرار گرفتهاند.»
مدیر کل بهزیستی در تقدیر از رضائی کارشناس اشتغال شهرستان بستک، کسب موفقیت در جذب ۱۰۰ درصدی اعتبارات را نشاندهنده پیگیریهای دلسوزانه و تعامل سازنده با جامعه هدف دانست و افزود: «خودکفایی مددجویان، خط مقدم خدمات ماست.
همچنین از رضائی کارشناس روابط عمومی شهرستان بستک به پاس انعکاس شایسته فعالیتها و جهاد تبیین در به تصویر کشیدن خدمات بهزیستی تجلیل شد.
مدیرکل بهزیستی استان هرمزگان با اشاره به نقش حیاتی روابط عمومی در آگاهیبخشی به جامعه، تصریح کرد: «روابط عمومی تنها منعکسکننده اخبار نیست، بلکه زبان گویای سازمان و پل ارتباطی صادقانه با مردم است.
این تقدیرها که در فضایی صمیمانه انجام شد، گامی در جهت ارج نهادن به فرهنگ پاسخگویی و مسئولیتپذیری در نظام اداری محسوب میشود.












نظر شما